Osalejate arvamused messi Tallinn FoodFest 2016 kohta

Saaremaa Delifoodi messil osalemise eesmärk oli eelkõige turunduslik – soovisime tutvustada uusi tooteid ja saada tagasisidet ärikülastajatelt. FoodFest andis võimaluse suhelda sektori ettevõtete ja koostööpartneritega. Messil kohtusime enamiku Eesti jaekaubanduse ostujuhtidega. Meie väljapanek oli planeeritud silmapaistvana ja ka stendi külastajaid oli väga palju.
Siiri Visnapuu, Saaremaa Delfifood OÜ juhatuse liige

AS Tartu Mill osales messil, et tutvustada klientidele uusi tooteid ning koguda tagasisidet pakutava kohta. Kohtusime paljude ostujuhtidega ning meile oli positiivseks üllatuseks, et messi külastas nii suurel hulgal ostujuhte. Meie väljapanekusse suhtuti positiivselt ja uudistajaid oli paljudest erinevatest valdkondadest.
Aili Adamson, Tartu Mill müügijuht

Tulime messile, et tutvustada uusi tooteid – pakendeid, pakkeseadmeid. Mess andis võimaluse saada tagasisidet toodete kohta otse kliendilt. Tulemus oli ootuspärane, erilisi üllatusi ei olnud. Meie stendi külastasidki peaasjalikult need, kes olid meie toodetest huvitatud. Stendi külastajaid oli üle Eesti ning paljud leidsid endale uusi ja huvitavaid lahendusi pakendamise alalt.
Mario Reinfelt, Pakkemeister Hillman OÜ juhataja

Tulla ja olla pildis – see oli meie peamine eesmärk. Messil tutvustasime Illy ja Dammann Freres tootemarki ja maitseid. Mess oli edukas, saime juurde palju era- ja ka ärikliente. Ärikliente oli palju HoReCa sektorist, keda me just messilt otsima tulimegi. Eesmärgid said kindlasti täidetud ja enamgi veel! Meie väljapanek oli tagasihoidlik, kuid see ei takistanud toodete edukat tutvustamist ja kontaktide loomist.
Regle Kõrvel, Da Vinci Food OÜ HoReCa müügijuht

Sanitex tuli messile, et tutvustada uusi tooteid ja teenuseid, kohtuda juba olemasolevate ning ka võimelike uute heade partnerite ja klientidega. Tutvustasime Promo Cash&Carry kaubamärki ja meie maaletoodavaid erinevaid tooteid. Osalemine oli ootuspärane ja täitis eesmärki – huvi oli meie vastu oli suur ning nii mitmegi uue partneriga sai koostöö alguse just sellelt messilt.
Messikülastajad tundsid huvi meie stendi vastu. Toodete tutvustamiseks olime ette valmistanud eraldi väikse programmi. Meie koka imemaitsvad suupisted, baarmeni võlukokteilid ning barista kohvikunst jõudsid külastajate südamesse. Väga meeldiv üllatus oli näha palju huvilisi ka väljastpoolt Tallinna.
Hanna-Triin Sibrits, Sanitex Eesti OÜ turundusjuht

Messile tulime eesmärgiga tutvustada oma tooteid, Andre Farm juustusid, ning loomaks kontakte võimalike tulevaste koostööpartneritega. Oleme osalenud toidumessil kahel aastal. Esimesel aastal saime kontaktid kõigi partneritega, keda võimaliku koostöö osas silmas olime pidanud. Teisel aastal oli üllatuseks, et paljud inimesed olid meist juba kuulnud. Kuigi uusi kontakte otseselt ei tekkinud, oli teisel aastal taas endast rääkimine ja oma toodete tutvustamine kindlasti oluline. Näitasime, et oleme ellu jäänud, tootevalikut laiendanud ning võimelised pakkuma stabiilselt kõrget kvaliteeti. Stendi külastasid erinevad inimesed. Esimesel aastal olime väljas oma stendiga ning teisel aastal olime Ehtsa Talutoidu ühispinnal. Huvi toote vastu oli mõlemal korral suur. Rohkem uusi kontakt oleksime oodanud  kaubanduse või ekspordiga tegelejatega.
Erika Pääbus, Andre Farm OÜ juhatuse esimees

Osalejate arvamused 2015. aasta Tallinna Toidumessi kohta

Mess läks üle ootuste hästi! Osalesime üritusel, sest soovisime oma vanadele ja potentsiaalsetele uutele klientidele tutvustada uusi kontseptsioone ja kohvimaailma uusimaid trende ning seejuures saada otsest tagasisidet. Kohtusime paljude klientidega, kogusime uusi kontakte ning informatsiooni turu kohta. Saime messilt väga palju head tagasisidet!
Berit Brant, Paulig Coffee Estonia AS, Paulig Professional Baltikumi turundusjuht

Peamine eesmärk oli nii olemasolevatele kui ka uutele klientidele tutvustada meie profiseadmeid. Kohapeal näitas meie kokk-koolitaja, kuidas seadmed töötavad. Nii oli klientidel võimalus ka näha ja maitsta seadmete abil valmistatud roogasid. Huvilistele pakkusime väga häid messihindu. Külastajate seas oli nii neid, kes soovisid uusi kohvikuid avada kui ka inimesi, kes tahtsid oma köökidesse midagi uut soetada. Messil osalemine andis palju otsest positiivset tagasisidet!
Aneta Savason, Metos AS müügiosakonna spetsialist

Tänu suurepärasele ürituse korraldusele jäime toidumessiga täielikult rahule! Meie ettevõtte peamine eesmärk oli tutvustada Lindström ja Comforta tekstiilteenuste lahendusi HoReCa sektoris. Toidumess andis meile võimaluse kohtumiseks vanade koostööpartneritega ning leida tõsiseid uusi kontakte, kellel võiks olla huvi Lindströmi pakutud lahenduste vastu. Messikülastajad olid avatud ning valmis vastu võtma pakutavat infot. Saime palju positiivset tagasisidet, uue kogemuse ning palju motivatsiooni!
Anastasija Aksjonova, Lindström OÜ müügijuht

Osalesime toidumessil, et tutvustada ning näidata uusi tooteid, tuua ennast lähemale HoReCa sektori klientidele ning loomaks uusi kontakte. Osavõtt andis meile võimaluse saada tagasisidet olemasolevatelt klientidelt ning üldist informatsiooni külastajate margiteadlikkusest KitchenAid kaubamärgi kohta. Väljapanek sai kiitust paljudelt külastajatelt, sest toodete valik oli värvikas ja mitmekesine. Positiivne oli mitmete müügitehingute sõlmimine messil. Kohtasime olemasolevaid koostööpartnerid, mis andis võimaluse värskendada oma suhteid ning luua ka uusi kontakte. Messikülastajad olid asjalikud ja professionaalsed. Positiivselt üllatasid mitmete ametikoolide asjatundlikud õpilased.
Erkki Vaiksaar, Home Decor OÜ, Kitchenaid Baltics juhatuse liige

Meiesugusel väikeettevõttel on oluline anda lihtsalt märku, et oleme jätkuvalt olemas ja pildil. Lisaks soovisime tutvustada meie uut sümboolikat ning tooteid, kohtuda kauaaegsete koostööpartneritega ning potentsiaalsete uutega. Messil läks hästi, kõik eesmärgid said täidetud ning huvi meie vastu oli suur! Meie uue toote, Evelini leiva esmaesitlus oli messil väga menukas ja ületas meie ootused.
Aivo Kanemägi, Karja pagariäri OÜ juhataja

As a company operating in both Retail and HoReCa segments we found the fair to be a good means of showing our products. Our main goal was to present our novelties and assortment to the existing and potential clients. There were many different people both from the HoReCa and Retail sectors interested in our products (consumers, retail chain and shop managers, cooks, restaurant owner). The fair definitely met our expectations.
Andrejs Steļmačonoks, FARM FRITES Area Manager Baltic States

We aimed to find a distributor of frozen bakery products in Estonia as well as promote our products. Not only did we find a distributor at the fair but we also established contacts with several potential customers from Scandinavia and Finland. We got real customers from the fair!
Gunta Zepa, Cannelle Bakery Export Manager

Our goal was to enter the Estonian market, introduce our products, and attract new customers. We were able to fulfil all of the three goals! We got noticed by several distributors and companies. At the end of the fair we were able to sign a cooperation agreement with a distributor that has a strong position in our product range (biscuits) in the Estonian market.
Toms Malmeisters, Maris & CO Export Manager

Our main aim was to get a lot of new contacts, which we did. We also received visibility and were able to meet new possible business partners. It’s a great B2B channel for entering the Estonian market.
Davide Mazzotti, My Italian Food OÜ Co-Founder

Our main idea was to introduce PACKLAB to the Estonian foodstuff industry. At the Packaging Seminar our CEO, Ian Rooney, talked about new ideas, ways of packaging and what a crucial role the packaging plays when consumers judge the brand and the quality of the product itself. It was a great experience to be at the fair as we received a lot of new interesting contacts and knowledge of the Baltic markets, which will now help us to develop and tailor our service offering to this market area. The visitors had clear aims when visiting our stand. It often surprises the decision makers how complex packaging can be. Therefore, I consider the fair to be a good introductory platform for meeting and talking about different packaging projects.
Dick Karlsson, PACKLAB Business Developer