Messikülastaja profiil

Tallinna Toidumess on parim võimalus kohtumaks üle 7000 erialaspetsialistiga Eestist. Lisaks on iga-aastast messi külastamas kuni 300 külastajat lähivälismaalt. Messi ärikülastajate profiil kinnitab erialaspetsialistide ülekaalu.

Külastajad Tallinn FoodFest 2016 – 8600, sh B2B 6650 & B2C 1950
Külastajad Tallinna Toidumess 2015 – 7230,  B2B 7230 (ainult ärikülastajad)

Ärikülastaja roll otsustamisel:
28% otsustaja
34% kaasotsustaja
14% nõustaja
24% ei osale otsustamisel

Ärikülastajate tegevusalad:
43% toitlustus, hotellindus
14% jaekaubandus
13% toiduainetööstus
9% import, hulgikaubandus
4% masinad, seadmed, sisustus ja teenindus
2% liidud, omavalitsused
15% muu tegevusala

TOP 6 messikülastuse eesmärki:
85% uudistoodetega tutvumine
69% üldise ülevaate saamine turul toimuvast
56% uute firmadega/pakkujatega tutvumine
56% info hankimine konkreetsete toodete/teenuste kohta
33% oma eriala kolleegidega suhtlemine
32% erialaste teadmiste täiendamine

Külastajad toidumessist:
88% arvab, et toidumessil on „hea“ või „väga hea“ maine
77% külastab messi ka järgmine kord
80% soovitab kolleegil messi külastada
76% osaleb oma ettevõtte otsustusprotsessis
81% arvab, et toidumess on oluline Eesti toiduala eri sektoreid ühendav üritus
71% jaoks oli Tallinna mess ainus mess, mida aastas külastati
74% arvab, et toidumess on hea kanal leidmaks uusi tooteid või teenuseid
68% arvab, et on väga oluline külastada toidumessi
44% leiab messilt infot, mida nad mujalt ei leia
18% külastajatest on uustulnukad – külastas toidumessi esimest korda

Kust tuleb toidumessi külastaja: toidutööstus joogitööstus kalatööstus lihatööstus haigla kool ülikool lasteaed hotell väikekauplus jaekett restoran pubi baar hooldekodu kinnipidamisasutus kiosk erialaliit hulgimüüja maaletooja kohvik pagarikoda hostel laev toit kaasa catering pruulikoda logistika tankla kino spa golfiklubi lõunarestoran vinoteek kohvi röstikoda kaitsevägi ametikool suurköök mõis turismitalu ministeerium KOV press muuseum kasiino ja teised …