Kellele on seminar mõeldud

Seminar annab sisulise ülevaate toitlustus- ja majutusvaldkonna turundusest – kuidas saavutada edu tagasihoidliku eelarvega? Lisaks saab inspiratsiooni meeskonnaõhustiku loomisest ja vajalikkusest, saavutamaks häid tulemusi. Mismoodi peaks toimima õige teenusedisain?  Veterinaaramet räägib jagamismajandusest, ohutusest ja toitlustusettevõtete järelvalvest. Vastuseid annavad oma ala spetsialistid.

Seminarile ootame toitlustajaid – restoranid, baarid, kohvikud, kiirtoidu kohad, lounge´d ning majutajaid – hotellid, hostellid. Seminar on kasulik omanikele ja tegevjuhtidele, lisaks ootame kuulama ka müügi-, turundus-, toitlustus- tiimi liikmeid. See aasta ootame kuulama ka personaliosakonda!

Teretulnud on ka majutuse ja toitlustuse eriala tudengid, valdkonna spetsialistid.

Programm

Kolmapäeval, 25. oktoobril, Eesti Näituste messikeskuses.

9:30 – 10:00 osalejate hommikukohv

10:00 – 11:30 „More BANG for you buck“ Rachel Persoon ja Kelly Kerkstra (ettekanne inglise keeles), Tyhphoon Hospitality Amsterdam

Generating grand marketing & PR results with modest budgets. We’ve all seen them; the gorgeous international hospitality marketing campaigns. They ’re inspiring, grand and often jaw-dropping. They’re also often insanely costly and out of reach for most hospitality professionals. Whether you run a small local bar or a cluster of hotels. Whether you just crowd-funded the launch of your niche F&B product or already manage an established brand. The need for an innovative, creative and cost-effective marketing & PR strategy is universal. In this talk, the hospitality marketing & PR experts of Typhoon Hospitality will take you on a practical journey from inspiration to implementation. Showcasing our renowned methods to Hospitality storytelling and sharing the tricks-of-the-trade, so you can start your storytelling strategy at the Tallinn Foodfair 2017.

11:30 – 11:45 Kohvipaus

11:45 – 12:30 „Õnne juhtimine teenindusvaldkonnas“ Kristjan Peäske, restoranide Leib Resto & Aed ning Umami omanik

Kristjan räägib oma ettekandes, sellest kuidas külaliste võõrustamine ei tohiks olla lihtsalt töö, vaid peaks olema lõbus ning andma kogemuse ja emotsiooni mõttes palju ka iseendale tagasi. Selleks, et klienditeenindust rõõmuga teha, on oluline meeskonna ühtsus ja positiivne energia. Kristjan jagab oma restoranidele tuginedes näiteid positiivse teadlikkuse kasvatamise kogemustest ning tulemustest.

12:30 – 13:00 „Kliendikogemuse disainimine restoranis, kohvikus, hotellis…“ Rauno Pello, Brand Manual teenusedisaini strateeg

Kas mäletad oma viimast restorani või hotelli külastust? Kuidas te seda valisite? Kliendid loovad arvamuse teenusest või tootest palju varem kui nad seda tarbima või soetama asuvad ning see suhe jätkub mõnda aega peale teenusepakkuja juurest lahkumist. Teenusedisaini üks põhilistest metoodikatest on klienditeekonna kaardistamine, mille abil on võimalik muuta kliendikogemus positiivsemaks ja meeldejäävamaks.
Ettekandel tutvustatakse toitlustusvaldkonna case study näitel, kuidas teenusedisaini abil on võimalik kasvatada kliendilojaalsust ja vähendada turunduskulusid.

13:00 – 13:30 „Toiduohutus toitlustuses – kelle mure see on?“ Indrek Halliste, Veterinaar-ja Toiduameti peadirektor

Uute tehnoloogiate edulood on muutumas ka toiduvaldkonna seire igapäevaseks osaks, see kindlasti vähendab tulevikus ettevõtete koormust ja aega, mis kulub Veterinaar- ja Toiduametiga suhtlemise peale. Tänapäeva maailmas, kus  tehnoloogia areneb ja piirid on avatud, areneb jagamismajandus ja turule tulevad üha uued toidud ning materjalid, kaupa veetakse pakiautomaatidega ja kaup liigub väga kiiresti, valitsevad uued riskid ning toiduohutuse tagamise teel on ees uued väljakutsed. Kas riskide maandamise eest vastutab siin ainult riik või ainult toitlustaja? Võib-olla oleme jõudnud ajajärku, kus toiduohutust ei saa  enam tagada pelgalt kontrollidega, vaid eduteguriks on koostöö?

Kas tervisetõendi olemasolu tagab selle, et haige inimene tööle ei tule? Mis on toidu jälgitavus ja miks on väga oluline, et toitlustajad ja toidu müüjad peavad suutma kiiresti tuvastada iga nendega seotud tarnija või kaubasaaja? Missugust informatsiooni tuleb osata tarbijatele toidu kohta kindlasti anda? Milliseid järeldusi oleme toitlustusettevõtete järelevalvet korraldades teinud ning millele tuleks toitlustajatel senisest enam rõhku pöörata?

Moderaator: Hardi Nurmine, Eesti Peakokkade Ühenduse asepresident

Vaata ka hollandlaste videotervitust

 

Registreerimine

REGISTREERIMISVORM

Ettevõtete tutvustused


With its 360° way of working, Typhoon Hospitality is the international hospitality storytelling agency. Restaurant, hotel, spirit and everything in between; if it’s hospitality related, it’s our business! From offices in Amsterdam, The Netherlands and Auckland, New Zealand, the young, strong, and creative team turns their (crazy) ideas into concrete projects worldwide. Typhoon develops tailor-made approaches with a mix of PR, online marketing, social media, events and design. Typhoon Hospitality is founded on the belief that – marketing wise – hospitality can do and deserves better. The agency puts this belief into practice for major brands such as Nespresso, Kimpton, Belvedere Vodka, Deliveroo, Hendrick’s Gin and THE ENTOURAGE GROUP as well as many local restaurants and bars – creating strong and durable brands.

From the days when Typhoon’s office was nothing more than a desk and a bathtub full of spirit samples (true story!), Rachel Persoon has worked her PR magic for brands, venues and hospitality personalities alike. Six years later, Rachel is managing the Amsterdam based team as Partner and Head of Public Relations. This former ‘Hotelschool’student has an eye for hospitality trends and creative PR strategies. You would almost forget she was once shaking cocktails in high-end bars herself.

Kelly Kerkstra a.k.a. The Master of Organized Chaos has been organising the chaos of Typhoon Hospitality for more than four years. And boy, these crazy/creative PR and marketing professionals like to create some (brilliant) chaos now and then. As Director Of Operations, Kelly has an undeniable expertise in project management, organising marketing events and activations for brands of all shapes and sizes. In 2017, Kelly also became one of the founders and the Managing Director of spirited activations agency The Activators.

Typhoon Hospitality veebis: www.typhoonhospitality.com
Typhoon Hospitality Instagramis: https://www.instagram.com/TyphoonHospitality/
Typhoon Hospitality Twitteris: https://twitter.com/typhoon_pr

*** *** ***

 

Kristjan Peäske, kirglik toiduentusiast ning restoranide Leib Resto & Aed ning Umami hing ja üks omanikest. Kahe restorani juhtimise kõrvalt jääb tegusal mehel veel aegagi tegeleda käsitööõlle ja -napsu valmistamisega.

Leib Resto & Aed sündis kahe mehe, sommeljee ja koka unistuste tulemusena, mille tooraine pärineb kohalikelt väiketootjatelt. Umami segab aga kohalikke maitseid maailma maitserikkustega. Mõlemad restoranid on pidevalt esindatud Eesti parimate restoranide edetabelis.

Leib Resto & Aed veebis: www.leibresto.ee/
Umami veebis: www.umamiresto.ee/

*** *** ***

Brand Manual on rahvusvaheline teenusedisaini ja brändingu agentuur. Brand Manual lähtub põhimõttest, et investeerida tuleb eelkõige toodete ja teenuste sisuliselt paremaks muutmisse, mitte pelgalt nende välimuse parandamisse. Pikaajaline koostöö Apollo meelelahutusäri kliendikesksemaks arendamisel tõi 2016. aastal Brand Manualile rahvusvahelise teenusedisaini konkursi (International Service Design Award) võidu – parim kommertsprojekt (Best Commercial Project).

Tutvu Apollo projektiga siin: http://thebrandmanual.com/work/apollo-reinventing-bookstore/

Rauno Pello on Brand Manuali strateeg. Pellol on pikaajaline kogemus turunduse, reklaami ja disaini alal. Sealhulgas on ta juhtinud reklaamiagentuuri TBWA\Guvatrak ja üritusturundusagentuuri TEQUILA\. Täna tegeleb Pello igapäevaselt Brand Manualis teenusedisaini ja brändistrateegiate väljatöötamisega.

Lisaks BMi tööle on Rauno olnud turunduskonsultant restoranile Manna La Roosa ning hetkel on ka brändingu ja teenusedisaini konsultant Parrot MiniBar’ile.

Brand Manual veebis: http://thebrandmanual.com/
Rauno Pello Linked In-s: http://linkedin.com/in/pello/

*** *** ***

Veterinaar-ja Toiduamet seisab hea tarbimisväärse – ohutu ja kvaliteetse – toidu ning tervete loomade eest Eestis. Selleks kontrollib amet nõuete täitmist kogu toidukäitlemise ahela ulatuses: loomakasvatusest, toidu tootmisest ja töötlemisest kuni toidu tarbijani jõudmiseni. Toiduohutuse tagamisel lasub esmane vastutus toidukäitlejal. Veterinaar- ja Toiduameti kui riikliku järelevalve ülesandeks on saada kinnitus protsesside nõuetekohasuse ja seaduste järgimise kohta.
Ametis töötab 293 töötajat, neist 200 maakondlikes veterinaarkeskustes ja 64 keskasutuses ning 29 inimest piiripunktides.

Veterinaar- ja Toiduamet veebis: www.vet.agri.ee

Osavõtutasu

Seminari hind on 75 € + km osaleja kohta.

Registreerimistähtaeg: 23.10.2017
Vabade kohtade olemasolul, 25. oktoobril, kohapeal registreerujatele hind 75 € + km.
Hind sisaldab Tallinna Toidumessi kutset (väärtus 18 €).

Registreerimine

REGISTREERIMISVORM

Registreerunutel on võimalik tühistada oma osalus kulusid kandmata 15. oktoobrini. Hilisemalt osalustasu ei tagastata. Tühistamissoov saata e-maili teel.

Küsimuste puhul palun pöörduda

Kennet Sarv
TFF17 programmi koordinaator
kennet.sarv@profexpo.ee
telefon: 62 61 347, 52 71 095