Seminar annab mõtteainet toidukaubanduses toimuvale ning liikumissuundadele. Julian Powell Prantsusmaalt viib visuaalsele tuurile Galeries Lafayette kaubamaja toiduosakonda ning selgitab erinevusi toidu- ja rõivakaupluste klientide vahel. Erlend Villems ülemaailmsest uuringu ettevõttest, Nielsen, teeb ülevaate toidukaubanduse turutrendidest. Gunnar Obolenski valgustab e-toidukaubandust puudutavatel teemadel.

Kellele on seminar mõeldud

Seminarile ootame peamiselt toidujaekaupmehi ja -hulgikaupmehi. Antud seminar võiks olla põnev ka toiduainetööstuste esindajatele – omanikud, tegevjuhid, lisaks ootame kuulama ka brand manager’e, spetsialiste turunduse ja müügi poolelt. Teretulnud on ka agentuuride strateegid ja planeerijad. Usume, et inspiratsiooni ja kasulikke teadmisi on nii suurtele kui ka väiksematele tootjatele, kaupmeestele ning agentuuridele.

Programm

Reedel, 25. oktoobril, Eesti Näituste messikeskuses.

9:30 – 10:00 osalejate hommikukohv

10:00 – 11:30 “Retail-tainment at world famous Galeries Lafayette Gourmet” Julian Powell, Galeries Lafayette Paris toitlustusosakonna tegevidirektor (ettekanne inglise keeles)

Julian Powell form Galeries Lafayette will take us on a visual tour at Lafayette food department introducing their partnership with esteemed chefs and well known French brands to offer an exciting retail experience worthy of calling “retail-tainment”.
He will go into more detail on some of their key brands in both groceries, fresh food and counters. He will explain the differences between food and clothing customers and how they are trying to build cross selling between the stores.
Also Julian Powell will introduce two of the newest food concept stores in Paris he has been working with: Eately at BHV Marais and Champs Elysées Food Court.

11:30 – 12:00 kohvipaus

12:00 – 12:40 “Uuemad trendid jaekaubanduses” Erlend Villems, Nielsen Eesti tegevjuht

Erlend Villemsi ettekandes tulevad käsitlusele turutrendid ehk millised kategooriad on hetkel turul tõusvad või langevad. Lisaks antakse ülevaade tarbijate kindlustundest ja hinnatundlikusest. Samuti puudutatakse tarbijate ootusi, mille põhjal tehakse toodete ja ostukoha valik.

12:40 – 13:20 “E-toidukaubanduse võlud ja valud” Gunnar Obolenski

Gunnar Obolenski, kes on vastutanud ligikaudu neli aastat kliendisõbralikumaks e-poeks valitud e-Selveri arengu eest, käsitleb teemasid, mis peaks kuuluma iga e-kaubandusega tegeleva ettevõtte teadmiste hulka:
Kuidas müüa edukalt toidukaupa internetipoes?
Kliendi ostuteekond ja käitumine e-toidupoes.
Praktilised õppetunnid kasutajasõbralikuma veebipoe loomiseks.

Moderaator: Marek Viilol

Registreerimine

REGISTREERIMISVORM

Ettevõtete tutvustused

Lafayette Gourmet occupies an area spanning 3,500m² across two floors, bringing you the very best in fine food for daily grocery shopping. Galeries Lafayette’s Food & Drink department, Le Gourmet, selects the very best in international and, above all, French gastronomy. A feast for the eyes and the taste buds, this mouth-watering delicatessen offers up simple and gourmet food delights, delicious French produce and specialities from the best food brands around. The department store has over 20 dining options for you to choose from, where you can enjoy a meal or just a quick snack break, whether sweet or savoury.

Specialised in city-centre fashion retailing, the Galeries Lafayette group positions itself, in France as well as overseas, as the benchmark in omni-channel retailing and contributes to promoting the French “Art of Living” through its brands. Over time, the Group has built up the international recognition of its iconic brands, such as Galeries Lafayette, BHV/MARAIS, and Eataly Paris Marais.

Lafayette Gourmet veebis: galerieslafayette.com
Lafayette Gourmet Instagramis: instagram.com/galerieslafayette

*** *** ***

Nielsen on ülemaailmne mõõtmis- ja andmeanalüüsi ettevõte, mis pakub kõige terviklikumat ja usaldusväärsemat vaadet tarbijatest ja turgudest kogu maailmas. Meie lähenemine seob Nielseni enda andmed teiste andmeallikatega, et aidata klientidel kogu maailmas mõista, mis toimub praegu, mis juhtub järgmisena ja kuidas selle teadmise põhjal kõige paremini tegutseda.

Nielsen on juba üle 90 aasta pakkunud andmeid ja analüüse, tugines teaduslikule rangusele ja innovatsioonile ning arendades pidevalt uusi viise, kuidas vastata meedia, reklaami, jaekaubanduse ja kiiresti liikuvate tarbekaupade tööstuse kõige olulisematele küsimustele. S&P 500 ettevõte Nielsen tegutseb enam kui 100 riigis, mis hõlmab üle 90% maailma elanikkonnast. Baltikumis on Nielsen tegutsenud 25 aastat.

Nielsen veebis: nielsen.com

*** *** ***

Gunnar Obolenski on töötanud üle 20 aasta müügi-, turunduse-, tootearenduse- ja juhtimise alal nii kaubanduse-, tootmise- kui ka transpordi valdkonnas, hea teadmistepagasiga tundmaks e-kaubanduse tagamaid, seda enam, et on olnud ka Selver AS e-kaubanduse juht ning kuulub ka Eesti E-Kaubandusliidu juhatusse.

*** *** ***

Osalustasu

Seminari hind 95 € + km osaleja kohta.

Registreerimistähtaeg: 23.10.2019
Vabade kohtade olemasolul, 25. oktoobril, kohapeal registreerujatele hind 95 € + km.
Hind sisaldab Tallinna Toidumessi kutset (väärtus 18 €).

Registreerimine

REGISTREERIMISVORM

Registreerunutel on võimalik tühistada oma osalus kulusid kandmata 15. oktoobrini. Hilisemalt osalustasu ei tagastata. Tühistamissoov saata e-maili teel.

Küsimuste puhul palun pöörduda

Kennet Sarv
TFF19 programmi koordinaator
kennet.sarv@profexpo.ee
telefon: 62 61 347, 52 71 095