Kellele on seminar mõeldud

Seminar annab inspiratsiooni kuidas läheneda generatsioonile Z. Trendsactive agentuur Hollandist tutvustab noorte mõttemaailma. Polhem PR räägib, mida toidutöösturitel oleks õppida rõivakaubanduse turundusest, mille jaoks on z-generatsioon väga-väga oluline. Idea meediaagentuur tutvustab, kuidas noored „kätte saada“. Influencer Paljas Porgand tutvustab, kuidas saada parimaid tulemusi kasutades sotsiaalmeedia mõjutajaid.

Kellele on seminar mõeldud

Seminarile ootame peamiselt toiduainetööstuste esindajaid – omanikud, tegevjuhid, lisaks ootame kuulama ka brand manager’e, spetsialiste turunduse ja müügi poolelt. Antud seminar võiks olla põnev ka toidujaekaupmeestele. Teretulnud on ka agentuuride strateegid, planeerijad ning loovjuhid, kes osalevad planeerimisprotsessis. Usume, et inspiratsiooni ja kasulikke teadmisi on nii suurtele kui ka väiksematele tootjatele, kaupmeestele ning agentuuridele.

Programm

Neljapäev, 25. oktoobril, Eesti Näituste messikeskuses.

9:30 – 10:00 osalejate hommikukohv

10:00 – 11:00 „Using human insights to become generation Z prof…“ Eke Jelluma, Insights Strategist, TrendsActive Nederlands (ettekanne inglise keeles)

After this talk you will fully understand the youngest generation of today and know how to approach them. Today’s teens, born after 1997, are not the average “kids of these days”. Gen Z-ers are growing up surrounded by technological innovations. As teens do, they care heavily about their appearances, but nowadays this is shown by the high importance they place on striking a fine balance between having an online presence and keeping privacy secure. Generation Z has a different mentality than the teens before them. This talk will address Generation Z from a scientific viewpoint, and translate these insights into business opportunities. With casestudies from all sort of industries, you will be inspired on how to target this generation in a highly fragmented market and uncertain future.

11:00 – 11:30 “Populaarne Instagram ja mõjuisikud – kas maagiline võluvõimalus Z-generatsiooni turunduses?” Katrin Jaaska, Polhem PR Estonia pressijuht

Kas mõjuisikutega koostöö on alati selleks hädavajalikuks turundustööriistaks, milleta tänapäeval enam ei saa? Või on koostööd aktuaalsed seetõttu, et kõik justkui teevad seda? Katrin tutvustab reaalsetele näidetele tuginedes, mil moel toimivad koostööd rahvusvaheliste brändide ja kohalike mõjuisikute vahel. Kuulajate ette tuuakse lood näiteks Suurbritannia moevaldkonna lipulaevalt River Islandilt, aina uusi turge vallutavalt Reservedilt ja ka teistelt tuntud kaubamärkidelt. Tänu PR-tegevusele on need ettevõtted suutnud enda positsiooni Eesti turul tugevdada ning brändi tuntust kasvatada.

11:30 – 11:45 Kohvipaus

11:45 – 12:15 Kuidas teismelised Fantat turundasid?” Kaija Kevvai, Coca-Cola Balti brändijuht, Coca-Cola, Fanta, Sprite

Fanta on Coca-Cola Company üks tuntumaid brände ning number 1 apelsinimaitseline karastusjook Eestis, mis on võitnud populaarsust noorte seas üle Eesti juba aastakümneid. Ühel päeval otsustasime aga anda Fanta turunduse üle teismelistele saavutades ajaloo kõrgeimad müügitulemused ning turuosa Eestis ning terves Baltikumis. Kuidas Fanta müügitulemused tõusid üle 30% aastas ning turuosa ligi 20%, sellest juba lähemalt Kaija ettekandes.

12:15 – 12:45 “Kuidas jõuda Z generatsioonini?” Helle Tõnts, Idea Groupi turundusstrateeg

Kui agentuur saab briifi, kus soovitakse Tallinnast pärit kahe lapsega naise asemel Z-generatsioonile müüa, siis on mõlemale osapoolele selge, et vaid heast kanalivalikust siin ei piisa. Kuidas aga ikkagi saaks kõnetada õiges kanalis noori, kelle kiindumus toidusektori brändidesse ja nende sõnumitesse on keskmisest madalam? Helle toob teieni ülevaate, milliseid kanaleid, kui kaua ja kuidas Z-generatsioon tarbib ning toob teieni ka head näited sisust, kus brändid on suutnud neid edukalt kõnetada.

12:45 – 13:15 “Sotsiaalmeedia influenceri mõju turule ja turundusele.” Merilin Taimre, blogija Paljas Porgand

Paljas Porgand ehk blogija Merilin Taimre räägib sellest, et sotsiaalmeedia ei tiirle enam inimeste eraelu ümber. Sellest on saanud võimas turunduskanal. Silmapaistvad self-bränding kontod aka influencerid on saavutanud võimu mõjutada oma sisuga nii turgu, brändide edulugu kui ka inimeste tarbimist. Kuidas see muudab brände, nende turundustegevust ja edu? Kuidas võtta sellest maksimum?

Moderaator: kinnitamisel

Registreerimine

REGISTREERIMISVORM

Ettevõtete tutvustused

TrendsActive enables brands to stay relevant in this ever changing world. And we do that by connecting human insights. TrendsActive is an agency that uses sociocultural trends to answer all sort of business questions. We believe that human insights are the starting point to develop more relevant products, more persuasive marketing, more meaningful brands and more engaging design. We work with brands from all over the world, among some great companies such as Vodafone, Asics, Mentos and Tetra Pak.

With a Master degree in psychology and marketing, Eke Jelluma has a fascination for the person, and its behaviour, behind the consumer. As an insights consultant at TrendsActive, she researches sociocultural trends and translates these insights into brand innovation for a diverse set of companies. Eke is a professional speaker and has the ability to combine her knowledge with her own experience to create intellectual entertainment on stage.

TrendsActive veebis: trendsactive.com

*** *** ***

Polhem PR Estonia on enam kui 20-aastase kogemusega rahvusvaheline suhtekorraldusagentuur, mis on eelkõige keskendunud partnerlusele moe-, ilu- ja üleüldisemalt nn elustiilivaldkonna brändidega. Lisaks traditsioonilistele PR-tegevustele on fookuses ka koostööd sotsiaalmeedia mõjuisikutega ning Tallinna kesklinnas on jätkuvalt avatud ka Polhem PR Estonia showroom.

Polhem PR Estonia veebis: polhem.com
Polhem PR Estonia Instagramis: instagram.com/polhemprestonia

*** *** ***

The Coca-Cola Company on laia tootevalikuga joogitootja, millel on 132 aastane ajalugu. Ettevõtte tootevalikus on on üle 500 kaubamärgi rohkem kui 200 riigis. Lisaks Coca-Colale sisaldab tootevalik ka maailma väärtuslikumaid joogibrände nagu AdeS sojatooted, Ayataka roheline tee, Dasani vesi, Del Velle mahlad ja nektraid, Fanta, Honest Tea, Innocent smuutid ja mahlad, Powerade spordijoogid, Smartwater, Sprite, Vitaminwater ja Zico kookosvesi. Meie tootevalik on pidevas muutuses, alates suhkrusisalduse vähendamisega jookides kui ka innovaatiliste valikute turule toomisega. Ressursside taaskasutus ja keskkonnajalajälje vähendamine on kindel osa ettevõtte äristrateegiast.

Coca-Cola veebis: coca-cola.ee
Coca-Cola Instagramis: instagram.com/cocacola_ee

*** *** ***

Idea Group on enam kui 170 inimesega Eestis, Lätis ja Leedus tegutsev turunduskommunikatsiooni lahendusi pakkuv agentuuride grupp. Usume, et parima lahenduse pakkumiseks peab nägema tervikut ja seetõttu oleme loonud erinevate turundusvõimekustega klienditiimid. Klienditiimi kuuluvad loovmeeskond, meedia(sh digimeedia) spetsialistid, kommunikatsioonispetsialistid ja turundusstrateeg, keda toetavad video-, veebiarenduse-, analüütika ja uuringute ning digital performance tiim. Klientide hulka kuuluvad näiteks Liviko, Tartu Mill, Kalev, Härmavilja, Red Bull, Vici, Elisa, Ülemiste Keskus.

Idea veebis: idea.ee
Idea Facebookis: facebook.com/ideaeesti

*** *** ***

Paljas Porgand ehk blogija Merilin Taimre on tuntud tervise-, toidu-, fitnessi ja elustiili blogija ning sotsiaalmeediamõjutaja. Noor 25-aastane naine on olnud antud vallas aktiivne juba pea kuus aastat, mis teeb temast ühe vanima blogija ja sotsiaalmeediamõjutaja, kelle nimi on kõlanud enamike eestlaste kõrvus ning jäänud silma ka ekraanidel ja paberkandjatel. Paljale Porgandile laekub koostööpakkumisi igapäevaselt, enamasti toitumise ja fitnessi valdkonnast. Seega on Merilinil ka palju kogemust selles vallas, mida ta ettekandes jagab. Merilin on teinud koostööd Eesti juhtivate ja ka väike-ettevõtetega nagu Tere Piim, Valio, Fitshop, iFit, Tallinna Kaubamaja toidumaailm, Delice, Biomarket, Saku Läte, Iluversum, Bonduelle, A. Vogel ja veel kümneid kümneid pisiettevõtteid, restorane jms.

Paljas Porgand blogi: paljasporgand.ee
Paljas Porgand Instagram: instagram.com/paljasporgand

Osalustasu

Seminari hind 85 € + km osaleja kohta.
Soodushind 75 € + km osaleja kohta Ehtsa Talutoidu, Kaupmeeste, Leiva ja Toiduainetööstuse Liidu ning Eesti Põllumajandus-Kaubanduskoja liikmetele.

Registreerimistähtaeg: 22.10.2018
Vabade kohtade olemasolul, 25. oktoobril, kohapeal registreerujatele hind 85 € + km.
Hind sisaldab Tallinn FoodFest kutset (väärtus 18 €).

Registreerimine

REGISTREERIMISVORM

Registreerunutel on võimalik tühistada oma osalus kulusid kandmata 15. oktoobrini. Hilisemalt osalustasu ei tagastata. Tühistamissoov saata e-maili teel.

Küsimuste puhul palun pöörduda

Kennet Sarv
TFF18 programmi koordinaator
kennet.sarv@profexpo.ee
telefon: 62 61 347, 52 71 095