Miks osaleda Tallinna Toidumessil? Küsimusele aitavad vastata meie head kliendid…

Osalejate arvamused 2016. aasta Toidumessilt

Saaremaa Delifoodi messil osalemise eesmärk oli eelkõige turunduslik – soovisime tutvustada uusi tooteid ja saada tagasisidet ärikülastajatelt. FoodFest andis võimaluse suhelda sektori ettevõtete ja koostööpartneritega. Messil kohtusime enamiku Eesti jaekaubanduse ostujuhtidega. Meie väljapanek oli planeeritud silmapaistvana ja ka stendi külastajaid oli väga palju.
Siiri Visnapuu, Saaremaa Delfifood OÜ juhatuse liige

AS Tartu Mill osales messil, et tutvustada klientidele uusi tooteid ning koguda tagasisidet pakutava kohta. Kohtusime paljude ostujuhtidega ning meile oli positiivseks üllatuseks, et messi külastas nii suurel hulgal ostujuhte. Meie väljapanekusse suhtuti positiivselt ja uudistajaid oli paljudest erinevatest valdkondadest.
Aili Adamson, Tartu Mill müügijuht

Tulime messile, et tutvustada uusi tooteid – pakendeid, pakkeseadmeid. Mess andis võimaluse saada tagasisidet toodete kohta otse kliendilt. Tulemus oli ootuspärane, erilisi üllatusi ei olnud. Meie stendi külastasidki peaasjalikult need, kes olid meie toodetest huvitatud. Stendi külastajaid oli üle Eesti ning paljud leidsid endale uusi ja huvitavaid lahendusi pakendamise alalt.
Mario Reinfelt, Pakkemeister Hillman OÜ juhataja

Tulla ja olla pildis – see oli meie peamine eesmärk. Messil tutvustasime Illy ja Dammann Freres tootemarki ja maitseid. Mess oli edukas, saime juurde palju era- ja ka ärikliente. Ärikliente oli palju HoReCa sektorist, keda me just messilt otsima tulimegi. Eesmärgid said kindlasti täidetud ja enamgi veel! Meie väljapanek oli tagasihoidlik, kuid see ei takistanud toodete edukat tutvustamist ja kontaktide loomist.
Regle Kõrvel, Da Vinci Food OÜ HoReCa müügijuht

Sanitex tuli messile, et tutvustada uusi tooteid ja teenuseid, kohtuda juba olemasolevate ning ka võimelike uute heade partnerite ja klientidega. Tutvustasime Promo Cash&Carry kaubamärki ja meie maaletoodavaid erinevaid tooteid. Osalemine oli ootuspärane ja täitis eesmärki – huvi oli meie vastu oli suur ning nii mitmegi uue partneriga sai koostöö alguse just sellelt messilt.
Messikülastajad tundsid huvi meie stendi vastu. Toodete tutvustamiseks olime ette valmistanud eraldi väikse programmi. Meie koka imemaitsvad suupisted, baarmeni võlukokteilid ning barista kohvikunst jõudsid külastajate südamesse. Väga meeldiv üllatus oli näha palju huvilisi ka väljastpoolt Tallinna.
Hanna-Triin Sibrits, Sanitex Eesti OÜ turundusjuht

Messile tulime eesmärgiga tutvustada oma tooteid, Andre Farm juustusid, ning loomaks kontakte võimalike tulevaste koostööpartneritega. Oleme osalenud toidumessil kahel aastal. Esimesel aastal saime kontaktid kõigi partneritega, keda võimaliku koostöö osas silmas olime pidanud. Teisel aastal oli üllatuseks, et paljud inimesed olid meist juba kuulnud. Kuigi uusi kontakte otseselt ei tekkinud, oli teisel aastal taas endast rääkimine ja oma toodete tutvustamine kindlasti oluline. Näitasime, et oleme ellu jäänud, tootevalikut laiendanud ning võimelised pakkuma stabiilselt kõrget kvaliteeti. Stendi külastasid erinevad inimesed. Esimesel aastal olime väljas oma stendiga ning teisel aastal olime Ehtsa Talutoidu ühispinnal. Huvi toote vastu oli mõlemal korral suur. Rohkem uusi kontakt oleksime oodanud  kaubanduse või ekspordiga tegelejatega.
Erika Pääbus, Andre Farm OÜ juhatuse esimees

Tallinna Toidumessi eksponenti ootab:

  • Üle 7000 erialakülastaja Eesti toitlustus- ja majutusettevõtte, jae- ja hulgikaubanduse ning toidutööstuse alalt
  • Mitusada toiduproffi välisriikidest
  • Vahetud kohtumised, otsekontaktid praeguste ja uute klientidega
  • Kliendibaasi kasvatamise ja oma sihtrühma laiendamise võimalus
  • Oluliste Eesti meediakanalite tähelepanu
  • Võimalus oma tooteid ja teenuseid esitleda ning müüa
  • Võrdne võimalus nii väikestel kui ka suurtel ettevõtetel otsustajatega kohtuda
  • Ettevõtte, toote või teenuse tuntuse kasv partnerite ning tarbijate seas
  • Usaldusväärne ja kogemustega korraldusmeeskond

Tallinna Toidumess on teie tõhus meedia ja ainulaadne turunduskanal!

  • Mess on reaalajas toimiv meedia, kus kliendiga kohtutakse silmast-silma.
  • Mess on ainus meedia, mis kõiki viit meelt kasutades sõnumi kliendini viib.
  • Messikülastaja kui potentsiaalne ja teadlik klient teab täpselt, kuhu ja milleks ta on tulnud: tutvuma uudistega, hankima uusi kontakte ja laiendama silmaringi. Messil kohtud ka konkurentide klientidega.
  • Messil on võimalik samaaegselt ellu viia kõiki turunduse eesmärke.
  • Mess on suurepäraselt toimiv jätk või laiendus käimasolevale müügikampaaniale, mille käigus jagatakse messi või kampaaniapakkumisi.
  • Meeldejääv esinemine ning väljapanek on sõnum, mille kannavad edasi nii meedia kui tuhanded messikülastajad – mess toetab teie firma või toote imago kujundamist kogu sihtrühmale.
  • Kohalolek messil loob kindlustunnet klientides ja toetab küpsevaid ostukavatsusi.

100 ideed messil osalemiseks

Messil osalemist ette valmistades tuleks alustada eesmärkidest. Lisame siia 100 eesmärki, mille on oma raamatus “Powerful Exhibit Marketing” välja toonud Barry Saskind. Kui paljud neist puudutavad teid ja teie ettevõtet?

Tee üks hea investeering ja registreeru Tallinna Toidumessile! Teie kliendid on kohal kas ka teie ise?