Miks osaleda Tallinna Toidumessil?

Toidumessi eksponenti ootab:

  • uus ja igati kaasaegne messikeskus Unibet Arena
  • enam kui 5000 profikülastajat üle kogu Eesti horeca, jae- ja hulgikaubanduse, toidutööstuse ning sidusaladelt
  • vahetud kohtumised, otsekontaktid praeguste ja uute äriklientidega
  • kliendibaasi kasvatamise ja oma sihtrühma laiendamise võimalus
  • Eesti oluliste meediakanalite tähelepanu
  • võimalus oma tooteid esitleda ja müüa
  • võrdne võimalus nii väikestel kui ka suurtel ettevõtetel otsustajatega kohtuda
  • ettevõtte, toote, teenuse tuntuse kasv partnerite ning tarbijate seas
  • usaldusväärne ja kogemustega korraldusmeeskond

Tallinna Toidumess on teie tõhus meedia ja ainulaadne turunduskanal!

  • Mess on reaalajas toimiv meedia, kus kliendiga kohtutakse silmast-silma.
  • Mess on ainus meedia, mis kõiki viit meelt kasutades sõnumi kliendini viib.
  • Messikülastaja kui potentsiaalne ja teadlik klient teab täpselt, kuhu ja milleks ta on tulnud: tutvuma uudistega, hankima uusi kontakte ja laiendama silmaringi. Messil kohtud ka konkurentide klientidega.
  • Messil on võimalik samaaegselt ellu viia kõiki turunduse eesmärke.
  • Mess on suurepäraselt toimiv jätk või laiendus käimasolevale müügikampaaniale, mille käigus jagatakse messi või kampaaniapakkumisi.
  • Meeldejääv esinemine ning väljapanek on sõnum, mille kannavad edasi nii meedia kui tuhanded messikülastajad – mess toetab teie firma või toote imago kujundamist kogu sihtrühmale.
  • Kohalolek messil loob kindlustunnet klientides ja toetab küpsevaid ostukavatsusi.

100 ideed messil osalemiseks

Messil osalemist ette valmistades tuleks alustada eesmärkidest. Lisame siia 100 eesmärki, mille on oma raamatus “Powerful Exhibit Marketing” välja toonud Barry Saskind. Kui paljud neist puudutavad teid ja teie ettevõtet?

 

Loe Tallinna Toidumessi 2023 aasta osalejate kogemuste kohta:

 

“Suurima Eesti toidutööstuse ja konkursi „Eesti parim toiduaine 2023“ võitjana soovisime esmalt osaleda Tallinna Toidumessil otseloomulikult pelgalt osalemise pärast, kuna see on hea üritus, kus saab teada, mille põnevaga üllatavad erinevad toidutootjad, ning kohtuda uute klientide ja tarbijatega. Lisaks soovisime tutvustada oma uudistooteid salaamide kategoorias ja täiesti uut Talleggi tootesarja Crispy Fried Chicken. Ja kindlasti ei saa alahinnata Toidumessil tekkivaid uusi toote- ja tulevikumõtteid. Jäime selle aasta toidumessiga väga rahule. Ühtlasi saime väga head tagasisidet külastajatelt oma messil pakutavatele toodetele ja ka häid mõtteid, mida edasi arendada. Osalemine andis meile uusi kontakte ning võimaluse suhelda kahel päeval väga paljude inimestega. Meie stend oli väga populaarne, mis tegi meile suurt rõõmu. Meie stendi külastasid enamasti toitlustusvaldkonnaga tegelevad inimesed, samuti jaekaubanduse ja tootmisvaldkonna spetsialistid.”
Elin Paimets, AS HKScan Estonia HoReCa müügijuht

 

“Mess on ideaalne koht, kus kohtuda nii Baltikumi kolleegide kui ka koostööpartneritega. Tänu näost näkku kohtumistele oli meil oma partneritega lihtsam olulisi teemasid arutada. Samuti oli tore kohtuda selliste koostööpartneritega, kellega oleme varem vaid e-kirju vahetanud. Messil osalemine annab suurepärase võimaluse suhelda valdkonna asjatundjate ja võimalike koostööpartneritega.”
Jānis Graudiņš, Cesars, müügijuht

 

“Meie eesmärk oli Toidumessil esitleda kõige kaasaegsemaid tooteid ja lahendusi toiduainetööstustele ja HoReCa sektori ettevõtetele, et aidata kaasa jätkusuutlikuma heakorra loomisele. Toidumess toob ainsana Eestis igal aastal korraga kokku meile väga olulised ärikliendid ja koostööpartnerid. Mess täitis meie eesmärki ning oli suureks abiks, et kõnetada olulist klienti!”
Gristel Põlluäär, PuhastusImport OÜ turundus- ja kommunikatsioonijuht

 

“Meie eesmärk messil oli tutvustada oma kaubamärki ja tooteid Eesti turul ning kohtuda võimalike uute äripartneritega. Meie tooted pälvisid väga sooja vastuvõtu ning said palju positiivset tagasisidet nii ostumeeskonnalt, kokkadelt kui ka teistelt tooteid proovinud inimestelt. Näeme Eesti turul tohutut potentsiaali. Kohtusime paljude tarbijate, tootjate ja esmatarbekaupade sektoris töötavate inimestega. Meie stend tervisealal oli suurepärane ja messi korraldusmeeskond tegi kogu valmistumise imelihtsaks!”
Emma Vuorio, MeEat Food Tech Oy, turundusjuht

 

“Osalesime Tallinna Toidumessil, et avastada uusi turge Läänemere piirkonnas. Meid üllatasid positiivselt nii külastajate aktiivne osalemine kui ka kogu ürituse kvaliteetne ja professionaalne korraldus. Meid koheldi suurepäraselt ja suure tõenäosusega osaleme messil uuesti 2024. aastal.”
Bent Jensen, J/D Sauce APS, Taani, tegevjuht

 

“Osalesime messil esimest korda. Meie peamine eesmärk oli tutvustada oma tootevalikut ja leida uusi ärivõimalusi. Jäime messiga väga rahule: meil õnnestus leida edasimüüjate, jaemüüjate ja HoReCa sektori inimeste seast üle 40 võimaliku uue kliendi. Soovitame messi teistelegi ja kindlasti osaleme ka ise uuesti. Samuti meeldis meile erikujundusega ja võtmed kätte põhimõttel loodud joogiala kontseptsioon. Nii oli väljapanekut lihtne valmis seada ning kogu see ala oli üritusel väga populaarne ja meelitas kohale arvukalt külastajaid.”
Dan Renwick, aussie.ee, juhataja

 

“Jaapani kokanugade maaletooja Tallinn Cutlery on osalenud Toidumessil kahel järjestikusel aastal. Kuna nuga on nii elukutselisele kui ka asjaarmastajast kokale üks tähtsamaid töövahendeid, soovib klient tihtipeale enne ostuotsuse langetamist nuga ise käes hoida ja sellega põhjalikumalt tutvuda. Toidumess on suurepärane koht, kus saame oma pakutavaid nuge klientidele lähemalt tutvustada. Tooteid on võimalik käes hoida, nendega lõigata ja veenduda nugade kvaliteedis. Messile kogunevad toiduvaldkonna ettevõtted ja huvilised, kellest paljudele oli kokkupuude meie ettevõttega esmakordne. Õhkkond kahe päeva jooksul oli äärmiselt positiivne ja töine ning Tallinna Toidumessil osalemine on meile olnud igati meeldiv kogemus.”
Margus Tapupere, Tallinn Cutlery juhataja

“Mess oli edukas ja selle käigus lõime palju uusi sidemeid meie ettevõtte sihtrühma kuuluvate klientidega. See oli suurepärane võimalus vestelda uute kontaktidega, esitleda oma toodet otse ostujuhtidele ja vahetada teavet. Samuti oli toidumess ideaalne koht, kus lasta oma tooteid degusteerida.
Meie üllatuseks moodustasid suurema osa külastajatest toidutööstuses tegutsevad inimesed, sealhulgas ostujuhid, ostumeeskonna liikmed jne. Ilmselgelt pakkus mess toidutööstuse inimestele huvi – just see eristab Tallinna Toidumessi teistest messidest ja muudab meie töö viljakamaks.”

Michael Buresh, Galca Latvia, turundusjuht

 

Tee üks hea investeering ja registreeru Tallinna Toidumessile! Teie kliendid on kohal, kas ka teie ise?