Miks osaleda toidumessil Tallinn FoodFest 2016? Küsimusele aitavad vastata meie head kliendid…

Osalejate arvamused 2015. aasta Tallinna toidumessilt

Mess läks üle ootuste hästi! Osalesime üritusel, sest soovisime oma vanadele ja potentsiaalsetele uutele klientidele tutvustada uusi kontseptsioone ja kohvimaailma uusimaid trende ning seejuures saada otsest tagasisidet. Kohtusime paljude klientidega, kogusime uusi kontakte ning informatsiooni turu kohta. Saime messilt väga palju head tagasisidet!
Berit Brant, Paulig Coffee Estonia AS, Paulig Professional Baltikumi turundusjuht

Peamine eesmärk oli nii olemasolevatele kui ka uutele klientidele tutvustada meie profiseadmeid. Kohapeal näitas meie kokk-koolitaja, kuidas seadmed töötavad. Nii oli klientidel võimalus ka näha ja maitsta seadmete abil valmistatud roogasid. Huvilistele pakkusime väga häid messihindu. Külastajate seas oli nii neid, kes soovisid uusi kohvikuid avada kui ka inimesi, kes tahtsid oma köökidesse midagi uut soetada. Messil osalemine andis palju otsest positiivset tagasisidet!
Aneta Savason, Metos AS müügiosakonna spetsialist

Tänu suurepärasele ürituse korraldusele jäime toidumessiga täielikult rahule! Meie ettevõtte peamine eesmärk oli tutvustada Lindström ja Comforta tekstiilteenuste lahendusi HoReCa sektoris. Toidumess andis meile võimaluse kohtumiseks vanade koostööpartneritega ning leida tõsiseid uusi kontakte, kellel võiks olla huvi Lindströmi pakutud lahenduste vastu. Messikülastajad olid avatud ning valmis vastu võtma pakutavat infot. Saime palju positiivset tagasisidet, uue kogemuse ning palju motivatsiooni!
Anastasija Aksjonova, Lindström OÜ müügijuht

Osalesime toidumessil, et tutvustada ning näidata uusi tooteid, tuua ennast lähemale HoReCa sektori klientidele ning loomaks uusi kontakte. Osavõtt andis meile võimaluse saada tagasisidet olemasolevatelt klientidelt ning üldist informatsiooni külastajate margiteadlikkusest KitchenAid kaubamärgi kohta. Väljapanek sai kiitust paljudelt külastajatelt, sest toodete valik oli värvikas ja mitmekesine. Positiivne oli mitmete müügitehingute sõlmimine messil. Kohtasime olemasolevaid koostööpartnerid, mis andis võimaluse värskendada oma suhteid ning luua ka uusi kontakte. Messikülastajad olid asjalikud ja professionaalsed. Positiivselt üllatasid mitmete ametikoolide asjatundlikud õpilased.
Erkki Vaiksaar, Home Decor OÜ, Kitchenaid Baltics juhatuse liige

Meiesugusel väikeettevõttel on oluline anda lihtsalt märku, et oleme jätkuvalt olemas ja pildil. Lisaks soovisime tutvustada meie uut sümboolikat ning tooteid, kohtuda kauaaegsete koostööpartneritega ning potentsiaalsete uutega. Messil läks hästi, kõik eesmärgid said täidetud ning huvi meie vastu oli suur! Meie uue toote, Evelini leiva esmaesitlus oli messil väga menukas ja ületas meie ootused.
Aivo Kanemägi, Karja pagariäri OÜ juhataja

As a company operating in both Retail and HoReCa segments we found the fair to be a good means of showing our products. Our main goal was to present our novelties and assortment to the existing and potential clients. There were many different people both from the HoReCa and Retail sectors interested in our products (consumers, retail chain and shop managers, cooks, restaurant owner). The fair definitely met our expectations.
Andrejs Steļmačonoks, FARM FRITES Area Manager Baltic States

We aimed to find a distributor of frozen bakery products in Estonia as well as promote our products. Not only did we find a distributor at the fair but we also established contacts with several potential customers from Scandinavia and Finland. We got real customers from the fair!
Gunta Zepa, Cannelle Bakery Export Manager

Our goal was to enter the Estonian market, introduce our products, and attract new customers. We were able to fulfil all of the three goals! We got noticed by several distributors and companies. At the end of the fair we were able to sign a cooperation agreement with a distributor that has a strong position in our product range (biscuits) in the Estonian market.
Toms Malmeisters, Maris & CO Export Manager

Our main aim was to get a lot of new contacts, which we did. We also received visibility and were able to meet new possible business partners. It’s a great B2B channel for entering the Estonian market.
Davide Mazzotti, My Italian Food OÜ Co-Founder

Our main idea was to introduce PACKLAB to the Estonian foodstuff industry. At the Packaging Seminar our CEO, Ian Rooney, talked about new ideas, ways of packaging and what a crucial role the packaging plays when consumers judge the brand and the quality of the product itself. It was a great experience to be at the fair as we received a lot of new interesting contacts and knowledge of the Baltic markets, which will now help us to develop and tailor our service offering to this market area. The visitors had clear aims when visiting our stand. It often surprises the decision makers how complex packaging can be. Therefore, I consider the fair to be a good introductory platform for meeting and talking about different packaging projects.
Dick Karlsson, PACKLAB Business Developer

Tallinn FoodFest eksponenti ootab:

  • Üle 6000 profikülastaja üle kogu Eesti horeca, jae- ja hulgikaubanduse ja toidutööstuse alalt
  • Enam kui 3000 heast toidust, kokandusest ning uutest seadmetest ja vahenditest lugupidavat tarbijat
  • Vahetud kohtumised, otsekontaktid praeguste ja uute klientidega
  • Kliendibaasi kasvatamise ja oma sihtrühma laiendamise võimalus
  • Eesti oluliste meediakanalite tähelepanu
  • Oma tooteid esitleda ja müüa
  • Võrdne võimalus nii väikestel kui ka suurtel ettevõtetel otsustajatega kohtuda
  • Ettevõtte, toote, teenuse tuntuse kasv partnerite ning tarbijate seas
  • Usaldusväärne ja kogemustega korraldusmeeskond

Tallinn FoodFest on teie tõhus meedia ja ainulaadne turunduskanal!

  • Mess on reaalajas toimiv meedia, kus kliendiga kohtutakse silmast-silma.
  • Mess on ainus meedia, mis kõiki viit meelt kasutades sõnumi kliendini viib.
  • Messikülastaja kui potentsiaalne ja teadlik klient teab täpselt, kuhu ja milleks ta on tulnud: tutvuma uudistega, hankima uusi kontakte ja laiendama silmaringi. Messil kohtud ka konkurentide klientidega.
  • Messil on võimalik samaaegselt ellu viia kõiki turunduse eesmärke.
  • Mess on suurepäraselt toimiv jätk või laiendus käimasolevale müügikampaaniale, mille käigus jagatakse messi või kampaaniapakkumisi.
  • Meeldejääv esinemine ning väljapanek on sõnum, mille kannavad edasi nii meedia kui tuhanded messikülastajad – mess toetab teie firma või toote imago kujundamist kogu sihtrühmale.
  • Kohalolek messil loob kindlustunnet klientides ja toetab küpsevaid ostukavatsusi.

100 ideed messil osalemiseks

Messil osalemist ette valmistades tuleks alustada eesmärkidest. Lisame siia 100 eesmärki, mille on oma raamatus “Powerful Exhibit Marketing” välja toonud Barry Saskind. Kui paljud neist puudutavad teid ja teie ettevõtet?

Tee üks hea investeering ja registreeru toidumessile Tallinn FoodFest! Teie kliendid on kohal kas ka teie ise?