Selle aasta seminari teemaks on “Teadlikum digiturundus toitlustusele”.
Seminarile võiks tulla suure hulga küsimustega, millele oma ala eksperdid annavad kiireid ja sisulisi vastuseid:
- Kuidas ja millistes sotsiaalmeedia kanalites peaks toitlustusettevõte olema aktiivne? Kuidas kaasata mõjuisikut restorani turundusse ja millist partnerit üldse valida?
- Kuidas Googles välja paista?
- Kuidas ja kas olla nähtav TikTokis?
- Kuidas teha kvaliteetset pilti päevapraest, tervest menüüst või kokteilist?
Kellele on seminar mõeldud
Seminarile ootame toitlustajaid – restoranid, baarid, kohvikud, kiirtoidu kohad, lounge´d ning majutajad – hotellid, hostelid. Seminar on kasulik omanikele ja tegevjuhtidele, lisaks ootame kuulama ka müügi-, turundus-, toitlustustiimi liikmeid. Teretulnud on ka majutuse ja toitlustuse eriala tudengid, valdkonna spetsialistid.
Programm
Kolmapäev, 27. septembril, Unibet Arenal.
9:30 – 10:00 osalejate hommikukohv
10:00 – 10:45 „Otsingust külastuseni: SEO ja Google’i turundus toitlustusettevõtetele“ Marten Saar, SEO strateeg
Marten räägib, kuidas SEO ja otsinguturundus võimaldab teenindusettevõtetel suurendada oma nähtavust veebis, meelitades külastajaid läbi kõrgemate positsioonide otsingutulemustes. Suurenenud nähtavus aitab kasvatada nii planeeritud kui ka walk-in külastusi, mis viib kokkuvõttes suurema käibeni.
10:45 – 11:15 „Sotsiaalmeedia põhitõed“ Dagmar Lamp, Havas Communications & Social Media ekspert
Dagmar Lamp räägib, kuidas kasutada sotsiaalmeedia uskumatut potentsiaali oma kaubamärgi või ettevõtte jaoks. Lühiloeng annab teile põhiteadmised:
Kuidas? Asjatundlikud strateegiad ja taktikad põneva sisu tõhusaks loomiseks, kureerimiseks ja jagamiseks.
Millal? Postituste ajastamise kunst, et saavutada maksimaalse kaasatus ja mõju.
Mis? Erinevad sisutüübid, mis on praegu populaarsed ja toovad tulemusi.
11:15 – 11:45 „TikTok – tõsiseltvõetav ja tulemuslik turunduskanal toitlustusettevõtte jaoks, mitte ainult noorte tantsuäpp“ Sandra Tammur, @ Social Buzz, TikToki turunduse spetsialist
Sandra annab ülevaate, miks TikTok on efektiivne sotsiaalmeediaplatvorm ettevõtte turundamiseks ning miks just restoranil, kohvikul, baaril on TikTokis kerge silma paista. Puudu ei tule ka kasulikest nippidest ettevõtte kontoga alustamiseks ja fännikommuuni kasvatamiseks.
11:45 – 12:05 paus
12:05 – 12:35 „Kuidas toita ja kasvatada brändituntust mõjuisikuturundusega?“ Hanna Loodmaa-Saarmann, sotsiaalmeediajuht ja toiduentusiast
Käesoleval digiajastul on mõjuisikud kujunenud tarbijakäitumise kujundamisel ja bränditeadlikkuse tõstmisel võtmeisikuteks. Koostöö mõjuisikutega võib olla toitlustusettevõtte jaoks võimas viis oma sihtrühmaga kontakti loomiseks ja usaldusväärsuse suurendamiseks. Nendevahelise koostöö edu sõltub aga mitmetest teguritest, mille kardinataguseid antud ettekanne värvikalt avab.
12:35 – 13:05 „Toit ja oma lugu“ Raul Rebane, meedia- ja kommunikatsiooniekspert
Kaasajal ei ole defitsiit mitte meedias avaldamise võimalus vaid tähelepanu millega võitlevad kõik – eriti aga need, kellele on oma ettevõtte tuntus ja imago tegevuse alus. Üks selline valdkond on kindlasti toitlustamine ja toiduga seonduv. Missuguseid vahendid enda tuntuks tegemisel on kaasajal kasutusel? Millised neist on efektiivsed ja mis võiks olla sotsiaalmeedia roll? Eraldi teema on võitlus oma hea maine eest. Ka selle nähtuse taga on olulised põhimõtted, mille vastu ei tohi eksida. Sellest Raul Rebane räägibki.
13:05 – 13:50 „Foto roll toiduettevõtte turunduses täna ja tulevikus“ Katrin Press, toidufotograaf
Katrini ettekanne annab ülevaate, milline on fotode roll toiduettevõtte turunduses täna ja mis võiks meid oodata tulevikus. Katrin jagab näpunäiteid, kuidas luua visuaalset sisu nutikalt ja jätkusuutlikult, kuidas planeerida pildistamist, et sellest maksimaalselt kasu saada ning millised on võimalused eristumiseks läbi foto.
Moderaator: Hardi Nurmine, La Söök ning Freya Foodbar & Catering
Registreerimine
Kõnelejate tutvustused
![]() |
Marten Saar on 15 aastase kogemusega SEO strateeg, kes läbi oma ettevõtte SEO1 teostab SEO auditeid ning pakub SEO teenust peamiselt ekspordile keskenduvatele Eesti ettevõtetele. Marteni portfoolios on mitmeid edukaid projekte Eestis, Skandinaavias, Lääne-Euroopas ning Põhja- ja Lõuna-Ameerikas.
SEO1 veebis: seo1.ee
*** *** ***
![]() |
Dagmar Lamp on töötanud sotsiaalmeedias ja ajakirjanduses ligi 20 aastat. Oma kogemuste- ja teadmistepagasiga on Dagmar aidanud paljudel brändidel ja ettevõtetel digimaastikul areneda.
Havas Communications kuulub Havas ülemaailmsesse agentuurivõrgustiku, mille missiooniks on ühendada brände inimestega, luues tähendusrikkaid ja kestvaid suhteid. Agentuuri klientide hulka kuuluvad muuhulgas ettevõtted nagu T1 keskus, Huawei ning Tridens (erinevad brändid, näiteks Mynthon, Jägermeister) ja mitme ettevõtte LinkedIn.
Havas Facebookis: facebook.com/havasestonia
Havas Instagramis: instagram.com/havasestonia
*** *** ***
![]() |
Sandra armastus sisuloome vastu tekkis juba lapsepõlves, kui alustatud sai oma personaalse YouTube kanaliga, mis köitis kõigi eakaaslaste tähelepanu. Kuid Sandra loovusel ei ole ka täiskasvanuna piire: ta on juhtinud erinevaid video- ja turundusprojekte, mis viisid ta 2022. aastal Social Buzz turundusagentuurini, kus täna tegutseb põhiliselt loovstrateegi ja TikToki turunduse spetsialistina.
Social Buzz sotsiaalmeedia turundusagentuur alustas oma tegemistega 2022. aastal. Põhiliselt keskendutakse TikToki sisuloomele. Siiani on koostööd tehtud nii rahvusvaheliste kui ka kodumaitse brändidega, kelle hulka kuuluvad näiteks Wolt, Vapiano, Boost, Tuul, Balti Jaama Turg, Lõunakeskus ja Keskturg.
Social Buzz LinkedIn-s: linkedin.com/company/the-social-buzz-agency
*** *** ***
![]() |
Hanna Loodmaa-Saarmann on ligi 10 aastase kogemusega turundaja ja toiduentusiast. Hanna kirg toidu vastu on pannud aluse tema tänasele tööle sotsiaalmeediajuhi ja -konsultandina mitmes külalislahkussektori ettevõttes. Läbi oma isikliku sotsiaalmeedia on ta tuntud autentse ja kaasahaarava sisu poolest, olles üks esimesi Eestis, kes hakkas mõjuisikuturunduse teed toitlustusvaldkonnas rajama. Tema teadmised selles valdkonnas nii ettevõtte kui mõjuisiku vaatest annavad suurepäraseid tööriistu, kuidas mõjuisikuturunduse strateegiat loovalt, sisukalt ja kasumlikult üles ehitada.
Hanna Facebook: facebook.com/hanna.loodmaa
Hanna Instagram: instagram.com/hannaloodmaa
*** *** ***
![]() |
Raul Rebane on suure tele- ja koolitajakogemusega meedia- ja kommunikatsiooniekspert. Ta on Eesti esimene “pärisrääkija”, kes on kirja pannud metoodilise õpiraamatu, mis aitab valmistuda meediasuhtluseks. Lisaks raamatule eristub Raul ka oma mitmekülgse kogemusega meediaga töötamisel. Ta töötas 20 aastat televisioonis nii reporteri kui programmijuhina ning paljudel olümpiamängudel Euroopa Ringhäälingute Liidu infokoordinaatorina. Tänu sellele kogemusele oskab ta näha meediasuhtlust ajakirjaniku perspektiivist. Raul on aktiivne kirjutaja ja kommentaator, kes. 2017. aastal valiti Postimehe poolt Eesti arvamusliidriks.
Rauli kodulehekülg: raulrebane.ee
*** *** ***
![]() |
Katrin Press on toidufotograafiale spetsialiseerunud kommertsfotograaf ja Toidufoto.ee asutaja, kelle klientide hulka kuuluvad väga erinevad toiduvaldkonna ettevõtted, alates väiketootjatest, lõpetades rahvusvaheliste brändide ja riigiasutustega. Katrin on lõpetanud Tartu Ülikooli ajakirjanikuna ja töötanud pool elu meedia ja turunduse vallas. Pildistama hakkas ta ajakirjanikutöö kõrvalt ning juba 12 aastat on fotograafia tema põhitöö. Samuti on ta hinnatud fotokoolitaja.
Katrini koduleheküljed: toidufoto.ee ja katrinpress.com
Katrini Facebook: facebook.com/toidufoto.ee
Katrini Instagram: instagram.com/toidufoto.ee
*** *** ***
Osalustasu
Seminari hind on 99 € + km osaleja kohta.
Registreerimistähtaeg: 21.09.2023, aga seminari ruumis on kohtade arve piiratud, huvi korral soovitame registreerida koheselt.
Seminaril osaleja saab pääsu ka Tallinna Toidumessile.
*** *** ***
Registreerimine
Registreerunutel on võimalik tühistada oma osalus kulusid kandmata 10. septembrini. Hilisemal loobumisel või loobumisest teatamata jätmisel osalustasu ei tagastata või arve kuulub tasumisele. Tühistamissoov saata e-maili teel.
Küsimuste puhul palun pöörduda
Kennet Sarv
TTM 2023 programmi koordinaator
kennet.sarv@profexpo.ee
telefon: 62 61 347, 52 71 095